اخبار پرسپولیس

سردار رویانیان در جوابِ به برخی انتقادات منتقدان که نگران از یاروی شدن فوتبال بودند، دلایل فوتبالی بودن خود را برشمرد:
۱٫ توپ گِرده، لاستیک ماشین هم گرده. کلاً از چیزای گرد خوشم می‌آد.
۲٫ اونجا کارت سوخت داریم، تو فوتبال کارت زرد داریم.
۳٫ اینو یادم رفت.
۴٫ من بچه که بودم، هر هفته کارتون فوتبالیست‌ها و تکراری‌شو نگاه می‌کردم.
۵٫ تو تیم فوتبال مدرسه، چیرلیدر بودم.
۶٫ وسط باغچه‌ی خونه‌مون چمن در اومده.
۷٫ جلو در خونه‌مون تیر چراغ برق هست، تو زمین فوتبال هم تیر دروازه هست.
۸٫ زنم جوراب ساق بلند داره، مثل این بازیکنا.
۹٫ یه بار داشتم رد می‌شدم، بهم گفتن حاجی اون توپ‌و بندا بی زحمت! منم با دست ورداشتم پرت کردم واسشون.
۱۰٫ اصن همه اینا به کنار، من الآن مدیر باشگاه پرسپولیسم، از این فوتبالی‌تر دیگه؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 8 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط علی زیزار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 16657
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->